Alla inlägg under augusti 2014

Av kanochvill - 30 augusti 2014 19:15

Taggat till tusen denna vecka för att träna lite.. höften har blivit mkt bättre iaf. Men vad händer!? Jo jag åker på höstens första förkylning! Tog ju bara 3 v att jobba innan den kom. Så nu får jag fint vänta ut d här innan jag sätter igång i lugnt tempo..

Får rulla på den där godingen istället..

Av kanochvill - 26 augusti 2014 23:21

Fick ett peppmail från gymgrossisten.com idag. Brukar mest slänga sådana mail i papperskorgen. Valde dock att öppna det å jag blev riktigt glad att läsa. Är inte ensam om att fått detta mail, men det var på nåt sätt peppande.

Å jag kände faktiskt hur mkt jag saknar gymmet. Beställde 2 produkter som jag hoppas ska hjälpa till lite med träningen. Längtar till jag får testa dem.

Ska försöka ta tagi å fixa en träningsdagbok också. Vill hålla lite koll på vilka vikter jag faktiskt tar å när man ökar. Natti folks!

Av kanochvill - 24 augusti 2014 17:53

Jag har inte helt tappat stinget å inte heller bara legat i soffan de senaste månaderna. Mitt bästa inköp, min mors dags present blev en klocka från Garmin som heter Vivofit. Där har jag kunnat räkna steg dagligen. Från att jag trodde att jag var rätt stillasittande så visade det sig att jag till exempel gick mellan 4-7 km på jobbet varje dag.

Klockan har motiverat mig att vara i rörelse, men tyvärr inte att gå till gymmet. Tråkigt nog har ju höften krånglat. Efter koll hos bästa sjukgymnasten fick jag veta att jag har löparknä i höften och en inflammation i ryggen. Men med akupunktur, stretching å andra övningar känns d nu nästan konstigt att inte ha ont. Förhoppningsvis är jag på G snart igen!

Av kanochvill - 23 augusti 2014 18:52

Jag bloggade tidigare, bloggen innefattade allt.. Nu tänkte jag att denna blogg ska handla om mig, ingen familj.. sådant lämnas utanför. Fokuset kommer ligga på träning i första hand å förhoppningsvis kommer jag att öka motivationen i samband med denna blogg. Kanske kommer jag till och med kunna inspirera någon!

Ska snygga till bloggen också :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards