Alla inlägg under oktober 2014

Av kanochvill - 21 oktober 2014 21:57

Inte mkt som tar musten ur mig.. men den här förkylningen, aldrig vart med om värre. I dag ringde jag min läkare, fick antibiotika utskrivet. Ska trycka i mig 6 tabletter om dagen. 60 tabletter blir d på 10 dagar! Sinnes! Eftersom d inte fungerar med nässkölj, ångbad, kortisonspray eller Rinexin blev det detta ni.

Om inte detta fungerar kommer det bli röntgen, ser de inget där blir det annat. Fortfarande känner jag ingen doft å smak, ibland kommer det en liten bris men försvinner lika snabbt.

Tur jag kan andas med munnen annars hade d vart illa. Jobbigt att känna andnöd lite nu å då. Vill bli frisk nu, längtar efter träning. Men jag promenerar, ofta till apoteket haha..

Av kanochvill - 12 oktober 2014 21:13

Ja d gör d verkligen.. den envisa förkylningen har blivit en elak bihåleinflammation. Resulterade i besök hos doktorn med medikamenten, vet dock inte om d hjälpt mig så mycket. Feber å hela baletten, hemma från jobbet.

Fortfarande aptäppt i näsan, känner ingen doft eller smak. Men inte ska jag väl hänga läpp för d, jag lever ju å d kommer förhoppningvis bli bättre.

Promenerat har jag gjort, i den mån jag orkat. Inga powerwalks utan långsamma fina promenader, typ till å från förskolan haha. Idag blev det tom ett ispass på skridskor. Askul var det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards