Alla inlägg under november 2014

Av kanochvill - 16 november 2014 21:10

Har varit i en grym svacka, ingenting har känts roligt allt har bara känts jobbigt. Har gått med tunga steg hela veckan, tiden har stått stilla å allt i slow-motion.

Men igår väcktes den sovande björnen inom mig. Julgardiner hängdes upp, storstädade, lagat mat från grunden. Lillasyster fick ny säng å sovplats. Ja, jag har röjt. Kanske är detta början på något bra?

Känner mig ännu inte helt 100.. men att ha legat i halvdvala i 3 månader har tärt både psykiskt å fysiskt. Nu har jag lixom orkat något! Inte bara legat i soffan å mått dåligt över allt som ska göras. Har egentligen fler måsten men de får vänta..

Av kanochvill - 9 november 2014 22:23

.. å komma igen!? Njaa.. vill helst bara gräva ner mig nu. Fattar inte varför jag inte blir frisk. Åt en 10 dagars antibiotikakur, blev halvbra. Var fortfarande lite täppt i näsan. Gick typ en dag å sen började halsont from hell, har fortfarande inte släppt. Nyser, har torrhosta, småsnuvig å nu kan vi lägga till småont i kroppen också.

Känns som jag har flunsan light. Hoppas min läkare ringer i morrn. Orkar seriöst inte ha d så här längre. Är sjukligt trött, känns som man håller på att gå in i väggen. Jag är så less att jag bara vill kräkas. Jag vill snart inte komma igen, jag vill bara dra täcket över huvudet å aldrig kliva upp..

Tyvärr är d inte riktigt så jag funkar.. så jag får försöka samla på mig lite positiv energi å vakna med smilbanden på i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards